Система підтримки прийняття рішень задоволення рекламного попиту на основі дерева рішень
Ескіз недоступний
Дата
2019-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Магістерська дисертація: 82 с., 13 рис., 22 табл., 17 джерел.
Об'єкт дослідження – приховані закономірності в даних про користувачів які переглядають рекламу. Дані про користувачів які переглядають рекламу.
Мета роботи – аналіз інформації про користувачів які переглядають рекламу, з використанням дерев рішень задля їх класифікації.
В роботі проаналізовано існуючі засоби, які використовуються при аналізі даних, визначено їхні основні переваги та недоліки, запропоновано нове використання методу для класифікації користувачів. Побудовано архітектуру системи, що проводить задану класифікацію. Реалізовано запропоновану архітектуру у форматі додатку для веб-інтерфейсу та чат-боту.
В подальшому рекомендується покращити цю дипломну роботу, врахувавши більшу кількість характеристик користувача та розширити географію досліджень.
Опис
Ключові слова
аналіз даних, реклама, кластеризація, класифікація, прогнозування, змістовний аналіз, data analysis, advertising, clustering, classification, prediction, language analysis, random forest, python
Бібліографічний опис
Зоренко, О. Г. Система підтримки прийняття рішень задоволення рекламного попиту на основі дерева рішень : магістерська дис. : 122 Комп'ютерні науки / Зоренко Олег Геннадійович. - Київ, 2019. - 80 с.