Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/34593
Title: Доцільність виведення ТМ «Торчин» на ринок преміальних холодних соусів України
Authors: Парасюк, Олена
Юдіна, Наталія Володимирівна
Issue Date: 2020
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Парасюк, О. Доцільність виведення ТМ «Торчин» на ринок преміальних холодних соусів України / Олена Парасюк, Наталія Юдіна // В2В Marketing : збірник наукових праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – С. 22–24. – Бібліогр.: 4 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/34593
Appears in Collections:Секція 1. Маркетингові дослідження національних та міжнародних ринків

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
B2B-Marketing-2020_p22-24.pdf230.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.