Секція 1. Маркетингові дослідження національних та міжнародних ринків
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Маркетингові дослідження споживачів з метою оцінки доцільності відкриття нової торгової точки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Чурсіна, Яна; Куваєва, ТетянаДокумент Відкритий доступ Удосконалення асортиментної політики підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Чепкий, Назар; Солнцев, СергійДокумент Відкритий доступ Доцільність виведення ТМ «Торчин» на ринок преміальних холодних соусів України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Парасюк, Олена; Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Удосконалення програми лояльності на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Мельник, Надія; Писаренко, НаталіяДокумент Відкритий доступ Основні тенденції ринку кави в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Глоба, Марія; Черненко, ОксанаДокумент Відкритий доступ Стратегічні підходи щодо активізації страхування життя в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гайдар, Нікіта; Моісеєва, ЛюдмилаДокумент Відкритий доступ Актуальність формування і розвитку ринку функціональних продуктів харчування в категорії солодощів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Волосова, Таїсія; Черненко, Оксана