Гейміфікація марафонів в соціальній мережі Instagram як спосіб підвищення залученості споживачів бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Автори

Пирог, Валентина
Гнітецький, Євген

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Пирог, В. Гейміфікація марафонів в соціальній мережі Instagram як спосіб підвищення залученості споживачів бренду / Валентина Пирог, Євген Гнітецький // В2В Marketing : збірник наукових праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – С. 47–49. – Бібліогр.: 3 назв.

DOI