Маркетингова стратегія відновлювання та розвитку оздоровчих закладів Слов’янська
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Сергєєва, Вікторія
Моісеєва, Людмила
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Сергєєва, В. Маркетингова стратегія відновлювання та розвитку оздоровчих закладів Слов’янська / Вікторія Сергєєва, Людмила Моісеєва // В2В Marketing : збірник наукових праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – С. 97–98. – Бібліогр.: 2 назв.