Маркетингова стратегія відновлювання та розвитку оздоровчих закладів Слов’янська

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Автори

Сергєєва, Вікторія
Моісеєва, Людмила

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Сергєєва, В. Маркетингова стратегія відновлювання та розвитку оздоровчих закладів Слов’янська / Вікторія Сергєєва, Людмила Моісеєва // В2В Marketing : збірник наукових праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – С. 97–98. – Бібліогр.: 2 назв.

DOI