Онлайн-гра клієнт-серверної архітектури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Кваліфікаційна робота включає пояснювальну записку (58 с., 21 рис., 3 табл., список використаної літератури з 18 найменувань, 3 додатки). Метою бакалаврського дипломного проєкту є дослідження та структуризація теоретичних відомостей, необхідних для розробки та реалізації онлайн-гри, і на основі отриманих даних розробити власну онлайн-гру клієнт-серверної архітектури. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз існуючих топологій з’єднання вузлів у мережі, шаблони проектів, призначених для синхронізації процесів, алгоритмів оптимізації кількості синхронізуючої інформації. В результаті роботи було програмно реалізовано онлайн-гру, в якій було використано оптимальні та спеціалізовані під певну задачу алгоритми. Перевагою даного проєкту є абстрактність розробленої архітектури, що реалізує синхронізацію. Результати дипломної роботи можуть бути використанні для вивчення основних концепцій онлайн-гри. А розроблена архітектура синхронізації може бути використана для розробки мережевих ігор. При розробці онлайн-гри було використано ресурси: мова програмування С++, програма імітації умов мережі clumsy, програма візуалізації роботи потоків в реальному часі Tracy Profiler.

Опис

Ключові слова

онлайн-гра, клієнт-серверна топологія, реплікація об’єктів, навігаційна система обчислення шляху, затримка, транспортні протоколи, синхронізація, online game, client-server topology, object replication, dead reckoning, path delay, transport protocols, synchronization

Бібліографічний опис

Баглай, І. Ю. Онлайн-гра клієнт-серверної архітектури : дипломний проєкт ... бакалавра : 123 Комп'ютерна інженерія / Баглай Іванна Юріївна. – Київ, 2020. – 72 с.

DOI