Онлайн-гра клієнт-серверної архітектури
Вантажиться...
Дата
2020-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Кваліфікаційна робота включає пояснювальну записку (58 с., 21 рис., 3 табл., список використаної літератури з 18 найменувань, 3 додатки).
Метою бакалаврського дипломного проєкту є дослідження та структуризація теоретичних відомостей, необхідних для розробки та реалізації онлайн-гри, і на основі отриманих даних розробити власну онлайн-гру клієнт-серверної архітектури.
Для досягнення поставленої мети проведено аналіз існуючих топологій з’єднання вузлів у мережі, шаблони проектів, призначених для синхронізації процесів, алгоритмів оптимізації кількості синхронізуючої інформації.
В результаті роботи було програмно реалізовано онлайн-гру, в якій було використано оптимальні та спеціалізовані під певну задачу алгоритми. Перевагою даного проєкту є абстрактність розробленої архітектури, що реалізує синхронізацію.
Результати дипломної роботи можуть бути використанні для вивчення основних концепцій онлайн-гри. А розроблена архітектура синхронізації може бути використана для розробки мережевих ігор.
При розробці онлайн-гри було використано ресурси: мова програмування С++, програма імітації умов мережі clumsy, програма візуалізації роботи потоків в реальному часі Tracy Profiler.
Опис
Ключові слова
онлайн-гра, клієнт-серверна топологія, реплікація об’єктів, навігаційна система обчислення шляху, затримка, транспортні протоколи, синхронізація, online game, client-server topology, object replication, dead reckoning, path delay, transport protocols, synchronization
Бібліографічний опис
Баглай, І. Ю. Онлайн-гра клієнт-серверної архітектури : дипломний проєкт ... бакалавра : 123 Комп'ютерна інженерія / Баглай Іванна Юріївна. – Київ, 2020. – 72 с.