Моделювання та візуалізація процесу пошкодження автомобілів
Вантажиться...
Дата
2020-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Мета роботи - створити систему візуалізації та пошкодження автомобілів для комп'ютерних або мобільних ігор, яка б надавала змогу, при невеликих затратах ресурсів пристрою, симулювати та візуалізувати пошкодження автомобіля при різному на нього впливу.
Вибір ігрового двигуна Unreal Engine 4 для роботи, було зроблено, оскільки даний ігровий двигун дозволяє розробляти системи пошкодження, які б виглядали реалістично, та не потребували багато ресурсів.
У результаті було розроблено систему пошкодження автомобіля з гнучким набором можливих пошкоджень та варіантів взаємодії, які можна персоналізувати під особисті потреби користувачів та розробників ігрових застосунків.
Опис
Ключові слова
ігровий двигун Unreal Engine 4, система візуалізації та пошкодження автомобілів, персоналізація системи, unreal Engine 4 game engine, car visualization and damage system, system personalization
Бібліографічний опис
Богдан, Д. Ю. Моделювання та візуалізація процесу пошкодження автомобілів : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології / Богдан Денис Юрійович. – Київ, 2020. – 59 с.