Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НВФ «Студцентр»

Анотація

Опис

Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.

Ключові слова

краудсорсинг, крауд-технологии, краудмаркетинг, управления сообществами, сrowdsourcing, crowd-technology, crowdmarketing, communities management

Бібліографічний опис

Полторак, К. А. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия / Полторак К. А., Зозульов О. В. // Маркетинг и реклама. – 2014. – № 4 (211). – С. 46–52. – Бібліогр.: 9 назв.

DOI

Зібрання