Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия
Вантажиться...
Дата
2014
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НВФ «Студцентр»
Анотація
Опис
Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.
Ключові слова
краудсорсинг, крауд-технологии, краудмаркетинг, управления сообществами, сrowdsourcing, crowd-technology, crowdmarketing, communities management
Бібліографічний опис
Полторак, К. А. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия / Полторак К. А., Зозульов О. В. // Маркетинг и реклама. – 2014. – № 4 (211). – С. 46–52. – Бібліогр.: 9 назв.