Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства
Вантажиться...
Дата
2016
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НВФ «Студцентр»
Анотація
Опис
Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.
Ключові слова
маркетинг, сервісна політика, Сustomer Care, кастомізація, послуга, сервіс, сфера послуг, сервісне обслуговування, сервісна діяльність
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства / Зозульов О. В., Вайнтрауб О. А. // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 4 (235). – С. 46–51. – Библиогр.: 4 назв.