Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Автори

Зозульов, Олександр Вікторович
Вайнтрауб, О. А.

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НВФ «Студцентр»

Анотація

Опис

Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.

Ключові слова

маркетинг, сервісна політика, Сustomer Care, кастомізація, послуга, сервіс, сфера послуг, сервісне обслуговування, сервісна діяльність

Бібліографічний опис

Зозульов, О. В. Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства / Зозульов О. В., Вайнтрауб О. А. // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 4 (235). – С. 46–51. – Библиогр.: 4 назв.

ORCID

DOI

Зібрання