Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
Зозульов, Олександр Вікторович
Вайнтрауб, О. А.
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НВФ «Студцентр»
Анотація
Опис
Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.
Ключові слова
маркетинг, сервісна політика, Сustomer Care, кастомізація, послуга, сервіс, сфера послуг, сервісне обслуговування, сервісна діяльність
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства / Зозульов О. В., Вайнтрауб О. А. // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 4 (235). – С. 46–51. – Библиогр.: 4 назв.