Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НВФ «Студцентр»

Анотація

Опис

Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.

Ключові слова

маркетинг, сервісна політика, Сustomer Care, кастомізація, послуга, сервіс, сфера послуг, сервісне обслуговування, сервісна діяльність

Бібліографічний опис

Зозульов, О. В. Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства / Зозульов О. В., Вайнтрауб О. А. // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 4 (235). – С. 46–51. – Библиогр.: 4 назв.

DOI

Зібрання