Програмний метод формування рекомендацій рекламних оголошень на основі аналізу вподобань користувача

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

рекомендаційна система, метод, модель, рекомендації, колаборативна фільтрація, фільтрація на основі вмісту, демографічна фільтрація, пошук, рейтинг, схожість, recommendation system, method, model, recommendations, collaborative filtering, content-based filtering, demographic filtering, search, rating, similarity

Бібліографічний опис

Дяченко, Д. О. Програмний метод формування рекомендацій рекламних оголошень на основі аналізу вподобань користувача : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Дяченко Дмитро Олександрович. – Київ, 2020. – 124 с.

DOI