Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України
Вантажиться...
Дата
2020-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (91 шт.) та дев’яти додатків, викладених на 23 сторінках. Робота виконана на 160 сторінках, без врахування додатків, містить 45 рисунків та 88 таблиць. Метою даної магістерської роботи є формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України, на прикладі підприємства ТОВ
«КАРОЛА», яке функціонує на ринку технічних випробувань та досліджень об’єктів підвищеної небезпеки, що включає визначення теоретичних та методологічних основ формування стратегії зростання. Об’єкт дослідження – формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України. Предмет дослідження – теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України.
Методологічна основа дослідження – загальнонаукові методи наукового пізнання: монографічний, системний підхід, методи аналізу й синтезу та маркетинговий інструментарій дослідження кон’юнктури ринку Під час проведення маркетингового дослідження використовувалися методи статистичної обробки інформації, матричні, аналітичні методи, побудова моделей: регресійний аналіз, метод попарного порівняно, метод експертних оцінок, метод провідних індикаторів, метод аналогій, метод аналізу ієрархій Т. Сааті та інші.
Науковою новизною роботи є дослідження понять «послуга» та «промислова послуга», для яких вперше сформовано термінологічний апарат з урахуванням функціонального підходу. У роботі також доповнено визначення понять «стратегія» та «стратегія зростання», а також враховані особливості послуги як товару та характеристики промислового ринку. Магістерська робота містить детальний аналіз ринку технічних випробувань та досліджень об’єктів підвищеної небезпек та діяльності ТОВ «КАРОЛА» на ньому, а також опис процесу розроблення та реалізації стратегії зростання підприємства.
Опис
Ключові слова
послуга, промислова послуга, стратегія зростання, промисловий ринок послуг, маркетинг, попит, пропозиція, конкуренція, ринок, прогноз, потенціал, service, industrial service, growth strategy, industrial market of services, marketing, demand, supply, competition, market, forecast, potential
Бібліографічний опис
Солнцев, М. І. Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Солнцев Михайло Ігорович. – Київ, 2020. – 191 с.