Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України
Вантажиться...
Дата
2020-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
послуга, промислова послуга, стратегія зростання, промисловий ринок послуг, маркетинг, попит, пропозиція, конкуренція, ринок, прогноз, потенціал, service, industrial service, growth strategy, industrial market of services, marketing, demand, supply, competition, market, forecast, potential
Бібліографічний опис
Солнцев, М. І. Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Солнцев Михайло Ігорович. – Київ, 2020. – 191 с.