Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

послуга, промислова послуга, стратегія зростання, промисловий ринок послуг, маркетинг, попит, пропозиція, конкуренція, ринок, прогноз, потенціал, service, industrial service, growth strategy, industrial market of services, marketing, demand, supply, competition, market, forecast, potential

Бібліографічний опис

Солнцев, М. І. Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Солнцев Михайло Ігорович. – Київ, 2020. – 191 с.

DOI