Рекламна агенція з виготовлення сувенірної продукції з дослідженням відтворення кольору
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Тема дисертації «Рекламна агенція з виготовлення сувенірної продукції з
дослідженням відтворення кольору». Вона складається зі вступу, шести розділів,
висновків, списку використаних джерел та додатків. Робота викладена на 91 сторінку
друкованого тексту, який містить 12 рисунків, 31 таблицю та 7 додатків. Список
літератури включає 34 найменування джерел.
Метою магістерської дисертації є визначення точності відтворення колірних
характеристик корпоративного кольору на різних матеріалах, з яких може бути
виготовлена рекламно-сувенірна продукція, а також розробка проекту рекламної
агенції з виготовлення сувенірної продукції.
В магістерській дисертації проведено дослідження відтворення кольору на
різних поверхнях, проаналізовано отримані результати та розроблено рекомендації
щодо друкарського процесу трафаретного друку пантонними фарбами на
досліджуваних поверхнях.
Опис
Ключові слова
рекламно-сувенірна продукція, трафаретний друк, тампонний друк, цифровий друк, відтворення кольору, план виробничого приміщення, собівартість продукції, advertising and souvenir products, screen printing, pad printing, digital printing, color reproduction, production shopfloor plan, cost of production
Бібліографічний опис
Бейлах, Т. О. Рекламна агенція з виготовлення сувенірної продукції з дослідженням відтворення кольору : магістерська дис. : 186 Видавництво та поліграфія / Бейлах Тамара Олегівна. – Київ, 2020. – 91 с.