Система управління агентами у відео грі
Вантажиться...
Дата
2020-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Структура та обсяг роботи. Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з шести розділів, містить 18 рисунків, 1 таблиця, 1 додатків, 11 джерел.
Дипломний проєкт присвячений створенню системи управління агентами у відео грі.
Метою створення системи є спрощення процесу створення відео ігор за рахунок створення системи управління агентами у відео грі.
У розділі загальних положень описано процес діяльності штучного інтелекту, складено функціональну модель системи, описано відмінності від існуючих аналогів. Сформовано мету розробки та визначено задачі, які необхідно вирішити.
У розділі інформаційного забезпечення описано вхідні та вихідні дані.
Розділ математичного забезпечення присвячений обґрунтуванню обраних методів розв’язання задачі, а також опису алгоритмів на базі яких розроблятиметься система.
У розділі програмного забезпечення описуються засоби розробки програмного продукту та етапи проектування архітектури. Описано специфікацію функцій та звіти, що генеруються в ході роботи програми.
Технологічний розділ визначає мету проведення випробувань програмного продукту та описує їх результати.
Опис
Ключові слова
штучний інтелект, відео гра, агент, пошук шляху, гравець, А*, artificial intelligence, video game, agent, pathfinding, player
Бібліографічний опис
Фокін, А. І. Система управління агентами у відео грі : дипломний проєкт ... бакалавра : 122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології / Фокін Андрій Ігорович. – Київ, 2020. – 80 с.