Управління ціновою політикою підприємства ПАТ «Фармак» з метою підвищення його ефективності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та рекомендацій, додатків. Робота виконана у обсязі 117 сторінок друкованого тексту, містить 39 рисунків, 19 таблиць та 4 додатків. Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу управління ціновою політикою ПАТ «Фармак» з метою підвищення його ефективності. Об’єктом дослідження є процес управління ціновою політикою фармацевтичного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів щодо вдосконалення управління цінової політики підприємства фармацевтичної промисловості. Для аналітичного дослідження та розробки пропозицій використані: методи аналізу та синтезу, метод індукції і дедукції, метод узагальнення, порівняння і систематизації, опосередкований описовий метод, метод діагностування, метод кореляційно-регресійного аналізу, метод прогнозування. В роботі запропоновано використати концепцію формування ланцюга цінності товару як напрям удосконалення управління ціновою політикою підприємства. Пропонуємо підвищити роль факторного аналізу в системі управління підприємством, зокрема, для вдосконалення його цінової політики за рахунок вивчення й вимірювання впливу факторів на величину цін на лікарські засоби.

Опис

Ключові слова

цінова політика, ціноутворення, оцінка ефективності цінової політики, pricing policy, analysis, evaluation of pricing policy effectiveness

Бібліографічний опис

Пазюка, А. В. Управління ціновою політикою підприємства ПАТ «Фармак» з метою підвищення його ефективності : магістерська дис. : 051 Економіка / Пазюка Аліна Вікторівна. – Київ, 2020. – 148 с.

ORCID

DOI