Управління маркетинговим потенціалом підприємства ТОВ «АГФАР» з метою підвищення його конкурентоспроможності
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Сучасні умови розвитку економіки, що характеризуються процесами глобалізації, посиленням конкурентної боротьби, взаємозв'язками в науково-технічній та інформаційно-аналітичній сферах діяльності висувають перед підприємством проблему щодо необхідності вирішення надзвичайно важливого для нього питання - забезпечення конкурентоспроможності. В умовах ринкового середовища підприємство не може тривалий час займати стійкі позиції без належного контролювання і безперервного оцінювання ситуацій, які відбуваються в процесі здійснення його маркетингової діяльності. Значення маркетингу в діяльності сучасного підприємства переоцінити не можливо. Функціонування суб’єкта господарювання, що орієнтований на ринок, передбачає прийняття управлінських рішень, які передбачають динамічність зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Удосконалюючи системи управління маркетинговою діяльністю, підприємство може підвищувати ефективність господарської діяльності. У таких умовах важливим та необхідним є удосконалення маркетингової діяльності підприємства, підвищення їх орієнтації на ринок, що сприятиме умовам для залучення додаткових інвестицій. У зв'язку з охарактеризованими фактами необхідно постійно здійснювати оцінювання маркетингового потенціалу та цілеспрямовано і своєчасно керувати ним.
Опис
Ключові слова
Функціонування суб’єкта господарювання, The operation of the entity, потенціал, potential, забезпечення конкурентоспроможності, ensuring competitiveness
Бібліографічний опис
Терещенко, К. М. Управління маркетинговим потенціалом підприємства ТОВ «АГФАР» з метою підвищення його конкурентоспроможності : магістерська дис. : 051 Економіка / Терещенко Катерина Миколаївна. – Київ, 2020. – 112 с.