Стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі компанії Balloon Sharon)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Обʼєктом дослідження є інструменти SMM та особливості їх використання. Метою дослідження є розробка та реалізація стратегії просування Balloon Sharon у соціальних мережах. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття SMM, його напрями, інструменти, проаналізовано світову та вітчизняну практику використання соціальних мереж. У другому розділі описано аналіз компанії Balloon Sharon та її конкурентного середовища. У третьому розділі описано розробку та реалізацію стратегії просування Balloon Sharon у соціальних мережах. За результатами дослідження зроблено висновок, що використання інструментів SMM є ефективним способом для вирішення бізнес-задач.

Опис

Ключові слова

SMM-просування, соціальні мережі, інтернет-маркетинг, таргетована реклама, SMM-promotion, social networks, Internet marketing, targeted advertising

Бібліографічний опис

Булатова, А. О. Стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі компанії Balloon Sharon) : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Булатова Анастасія Олексіївна. – Київ, 2021. – 81 с.

DOI