Просування українського бренда OLATAME у соціальних мережах

Ескіз недоступний

Дата

2021-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Об’єктом дослідження є український модний бренд OLATAME. Предметом дослідження є концепція просування в соціальних мережах. Метою дослідження є розробити та реалізувати концепцію просування бренда OLATAME у соціальних мережах. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти просування бренда OLATAME у соціальних мережах. Проаналізовано особливості просування в соціальних мережах та переваги і недоліки просування брендів в інтернеті. У другому розділі описані дослідження основних складників просування бренда OLATAME в інтернеті. Проаналізовано закордонний та український досвід просування брендів в мережі інтернет. У третьому розділі описано вибір нових підходів та інструментів для підвищення лояльності та впізнаваності бренда, розробку та реалізацію концепції просування бренда OLATAME. За результатами дослідження зроблено висновок, що SMM-маркетинг один з найефективніших способів просування для брендів у соціальних мережах.

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, стратегія просування, SMM-маркетинг, акаунт, лояльність, впізнаваність, social networks, promotion strategy, SMM-marketing, account, loyalty, recognizability

Бібліографічний опис

Цюпа, Х. В. Просування українського бренда OLATAME у соціальних мережах : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Цюпа Христина Володимирівна. – Київ, 2021. – 56 с.

ORCID

DOI