Просування українського бренда OLATAME у соціальних мережах
Ескіз недоступний
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Об’єктом дослідження є український модний бренд OLATAME.
Предметом дослідження є концепція просування в соціальних мережах.
Метою дослідження є розробити та реалізувати концепцію просування бренда OLATAME у соціальних мережах.
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури.
У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти просування бренда OLATAME у соціальних мережах. Проаналізовано особливості просування в соціальних мережах та переваги і недоліки просування брендів в інтернеті.
У другому розділі описані дослідження основних складників просування бренда OLATAME в інтернеті. Проаналізовано закордонний та український досвід просування брендів в мережі інтернет.
У третьому розділі описано вибір нових підходів та інструментів для підвищення лояльності та впізнаваності бренда, розробку та реалізацію концепції просування бренда OLATAME.
За результатами дослідження зроблено висновок, що SMM-маркетинг один з найефективніших способів просування для брендів у соціальних мережах.
Опис
Ключові слова
соціальні мережі, стратегія просування, SMM-маркетинг, акаунт, лояльність, впізнаваність, social networks, promotion strategy, SMM-marketing, account, loyalty, recognizability
Бібліографічний опис
Цюпа, Х. В. Просування українського бренда OLATAME у соціальних мережах : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Цюпа Христина Володимирівна. – Київ, 2021. – 56 с.