Удосконалення іміджу торгівельної марки на споживочму ринку
Вантажиться...
Дата
2020-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Випускна робота виконана на 89 сторінках, містить 34 таблиць та 19
рисунків.
В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни:
запропоновано схему удосконалення іміджу торгівельної марки.
У дипломній роботі ґрунтовно проаналізовано фундаментальні та
поточні особливості ринку твердих сирів України. Це стало основою
теоретичного блоку роботи. Аналітична частина базується на маркетинговому
дослідженні із застосуванням таких інструментів як фокус-групове інтерв’ю
та опитування споживачів.
В результаті дослідження первинних джерел визначено особливості
бренд-комунікацій: їх типи, бренд-стратегії, асортимент, межі цінової
пропозиції; споживачів: їх ключові потреби і мотиви, чутливість до ціни,
модель поведінки, критерії вибору товару та місць купівлі. Запропоновано
альтенативні стратегічні рішення. На основі отриманих результатів
розраховано економічну доцільність запропонованих рекомендацій.
Опис
Ключові слова
ринок твердих сирів, імідж торгівельної марки, розроблення маркетингової стратегії, карти стратегічних груп, лояльність, впізнаваність, прихильність, бренд, cheese market, brand image, marketing strategy development, maps of strategic groups, loyalty, recognition, commitment, brand
Бібліографічний опис
Алєксєєв, А. Р. Удосконалення іміджу торгівельної марки на споживочму ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Алєксєєв Артур Русланович. - Київ, 2020. - 89 с.