Коригування асортиментної політики підприємства на ринку міжкімнатних дверей
Вантажиться...
Дата
2020-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
асортимент, асортиментна політика, маркетингова діяльність, дослідження, глибинне інтерв’ю, анкетування, кабінетні дослідження, assortment, special policy, marketing activity, research, office research, questionnaire, in - depth interview
Бібліографічний опис
Чепкий, Н. А. Коригування асортиментної політики підприємства на ринку міжкімнатних дверей : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Чепкий Назар Андрійович. - Київ, 2020. - 128 с.