Вибір цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

безпілотний літальний апарат, сегментація, сільськогосподарський ринок, мотивації споживачів, конкурентоспроможність товару, кластеризація областей, оцінка привабливості сегментів, глибинне інтерв’ю, процес прийняття рішення, термін окупності, чиста теперішня вартість, обприскувальне обладнання, unmanned aerial vehicle, segmentation, agricultural market, consumer motivations, product competitiveness, clustering of regions, assessment of segment attractiveness, in-depth interview, decision-making process, payback period, net present value, spraying equipment

Бібліографічний опис

Шрейдер, А. О. Вибір цільового сегменту для компанії «НЦ АероКонТех» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Шрейдер Андрій Олександрович. - Київ, 2020. - 251 с.

DOI