Удосконалення позиціонування ТОВ «Цитрус» на ринку електроніки та аксесуарів України
Вантажиться...
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, торгова марка, позиціонування, електроніка та аксесуари, удосконалення позиціонування, споживчі цінності, конкуренти, brand, trademark, positioning, electronics and accessories, positioning improvement, consumer values, competition
Бібліографічний опис
Грудинін, К. Р. Удосконалення позиціонування ТОВ «Цитрус» на ринку електроніки та аксесуарів України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Грудинін Кирило Романович. - Київ, 2021. - 153 с.