Удосконалення позиціонування ТОВ «Цитрус» на ринку електроніки та аксесуарів України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, торгова марка, позиціонування, електроніка та аксесуари, удосконалення позиціонування, споживчі цінності, конкуренти, brand, trademark, positioning, electronics and accessories, positioning improvement, consumer values, competition

Бібліографічний опис

Грудинін, К. Р. Удосконалення позиціонування ТОВ «Цитрус» на ринку електроніки та аксесуарів України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Грудинін Кирило Романович. - Київ, 2021. - 153 с.

DOI