Доцільність виведення нової послуги компанії Projector на освітній ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему: «Доцільність виведення нової послуги компанії Projector на освітній ринок» складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та двох додатків. Робота виконана на 132 сторінках та містить 31 таблиць, 27 рисунків, 3 додатки, та 82 найменування використаних джерел. Метою даної роботи є визначення доцільності виведення нової послуги компанії Projector на освітній ринок для збільшення частки споживачів серед абітурієнтів. Для отримання інформації було проведено дослідження, для яких обрано методи: ситуаційного аналізу для визначення маркетингової управлінської проблеми; кабінетного дослідження, де проаналізовані конкуренти, що працюють з аудиторією абітурієнтів, польового дослідження, що полягало у аналізі споживчої поведінки, а також у опитуванні потенційних споживачів за допомогою conjoint аналізу для визначення найважливіших характеристик товару. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що для проведення якісного дослідження було адаптовано методологію проведення фокус груп з урахуванням специфіки освітнього ринку, а для кількісного дослідження запропоновано використання conjoint аналізу для виявлення найбільш привабливого профілю з урахуванням особливостей послуг. Одержані результати дослідження можуть бути використані у діяльності компанії Projector для впровадження нових послуг на освітній ринок.

Опис

Ключові слова

освітній ринок, маркетингова товарна політика, нова послуга, conjoint аналіз, educational marke, marketing product policy, new service, conjoint analysis

Бібліографічний опис

Мироненко, В. О. Доцільність виведення нової послуги компанії Projector на освітній ринок : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Мироненко Валерія Олександрівна. – Київ, 2021. – 132 с.

DOI