Управління контентом як інструмент удосконалення стратегії роботи з клієнтами на промисловому ринку (за матеріалами ТОВ «Алютех-К»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

ефективність, контент, маркетингова діяльність, просування, управління, efficiency, conten, content management marketing activity, promotion, management

Бібліографічний опис

Петровська, Л. С. Управління контентом як інструмент удосконалення стратегії роботи з клієнтами на промисловому ринку (за матеріалами ТОВ «Алютех-К») : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Петровська Людмила Сергіївна. – Київ, 2021. – 162 с.

DOI