Управління контентом як інструмент удосконалення стратегії роботи з клієнтами на промисловому ринку (за матеріалами ТОВ «Алютех-К»)
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
ефективність, контент, маркетингова діяльність, просування, управління, efficiency, conten, content management marketing activity, promotion, management
Бібліографічний опис
Петровська, Л. С. Управління контентом як інструмент удосконалення стратегії роботи з клієнтами на промисловому ринку (за матеріалами ТОВ «Алютех-К») : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Петровська Людмила Сергіївна. – Київ, 2021. – 162 с.