Формування напрямів збільшення частки ринку ТОВ «Омакс Інтернешнл»

Loading...
Thumbnail Image

Date

2021-06

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Abstract

Description

Keywords

панчішно-шкарпетний ринок, панчішно-шкарпетні вироби, споживчий ринок, дистриб’ютор, власники товарних марок, торгова мережа, частка ринку, БКГ-аналіз, товарний портфель, опитування споживачів, опитування представників торгових мереж, термін окупності проекту, чиста приведена вартість, індекс прибутковості інвестиційного проекту, ставка прибутковості інвестицій, hosiery market, hosiery, consumer market, distributor, trademark owners, trade network, market share, BCG-analysis, commodity portfolio, consumer surveys, surveys of trade network representatives, payback period of the project, net present value, index of profitability of the investment project, rate of return on investment

Citation

Дупляк, А. І. Формування напрямів збільшення частки ринку ТОВ «Омакс Інтернешнл» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Дупляк Анастасія Ігорівна. – Київ, 2021. – 123 с.

DOI