Формування напрямів збільшення частки ринку ТОВ «Омакс Інтернешнл»
Loading...
Date
2021-06
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Abstract
Description
Keywords
панчішно-шкарпетний ринок, панчішно-шкарпетні вироби, споживчий ринок, дистриб’ютор, власники товарних марок, торгова мережа, частка ринку, БКГ-аналіз, товарний портфель, опитування споживачів, опитування представників торгових мереж, термін окупності проекту, чиста приведена вартість, індекс прибутковості інвестиційного проекту, ставка прибутковості інвестицій, hosiery market, hosiery, consumer market, distributor, trademark owners, trade network, market share, BCG-analysis, commodity portfolio, consumer surveys, surveys of trade network representatives, payback period of the project, net present value, index of profitability of the investment project, rate of return on investment
Citation
Дупляк, А. І. Формування напрямів збільшення частки ринку ТОВ «Омакс Інтернешнл» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Дупляк Анастасія Ігорівна. – Київ, 2021. – 123 с.