Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТМ «КОМО»
Вантажиться...
Дата
2021-06
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота бакалавра містить 121 сторінок, 18 таблиць, 23 рисунка,
список літератури з 62 найменувань.
Метою даного дослідження є виділення проблемних місць в комунікаційній
політиці ПАТ “Дубномолоко” під ТМ “КОМО” та виділення пропозицій, щодо її
покращення за допомогою проведення дослідження.
Аналітична частина дослідження включає в себе такі інструменти як кількісні та
якісні опитування, кабінетні дослідження з аналізом первинної та вторинної
інформації.
В результаті дослідження були визначені особливості наявної комунікаційнох
політики компанії та висуното ряд альтернативних пропозицій, щодо покращення
каналів та інструментів комунікацій.
Опис
Ключові слова
ринок сиру, комунікаційна політика, соціальні мережі, економічна ефективність, cheese market, communication policy, social networks, economical efficiency
Бібліографічний опис
Соломатіна, М. Г. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТМ «КОМО» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Соломатіна Марія Геннадіївна. – Київ, 2021. – 125 с.