Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Бадваси» при розширенні асортименту добрив

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота містить у собі вступ та три розділи. Дані розділи описують мікромарктингове, макромаркетингове та мезомаркетингове середовище компанії, визначається проблема виходячи зі SWOT аналізу, проводиться аналіз методології дослідження, етап підготовки до глибинного інтерв’ю зі споживачами, а також збір та аналіз цих даних. Надалі аналізуються та надаються рекомендації, їх економічна доцільність. В кінці третього розділу описані загальні висновки по роботі. В результаті роботи налічується в цілому 130 сторінок, 45 джерел, 23 таблиці та 38 рисунів. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій при розширенні асортименту добрив ТОВ «Бадваси» на ринку зернових культур України. Виходячи з результатів дослідження, розрахувати економічну доцільність рекомендацій та впровадити у діяльність компанії. У роботі проаналізовані певні підходи для визначення поняття маркетингових комунікацій. Саме це лягло в основу теоретичної частини роботи та її методології. Аналізуючи аналітичну частину, слід зазначити, що вона базується на проведенні маркетингового дослідження, містить у собі методи кабінетних досліджень та глибинного інтерв’ю споживачів. В результаті дослідження було проаналізовано, які канали комунікацій актуальні для споживачів, що впливає на їх критерії вибору продукції добрив, як ставляться до інформування з боку компанії тощо. Також проаналізована економічна доцільність та ефективність наданих рекомендацій.

Опис

Ключові слова

ринок зернових культур, ринок добрив, добриво, маркетингові комунікаці, комунікаційна діяльність, маркетингове дослідження, споживачі, grain market, fertilizer market, fertilizer, marketing communications, communication activity, marketing research, consumers

Бібліографічний опис

Сукретна, О. О. Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Бадваси» при розширенні асортименту добрив : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Сукретна Ольга Олегівна. – Київ, 2021. – 130 с.

DOI