Удосконалення асортименту бренду «Golden Pharm»
Вантажиться...
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота на тему: «Удосконалення асортименту бренду “Golden
Pharm”» містить 133 сторінки, 31таблицю та 22 рисунка. Актуальність теми
закладається в тому, що компанія “Голден-Фарм” успішно працює на
фармацевтичному, парафармацевтичному і косметичному ринках України, а також
являється дистриб'ютором ряду закордонних та вітчизняних виробників. Основний
напрямок і спеціалізація компанії "Голден-Фарм" товари для здоров'я - лікувальна
косметика, біологічно-активні добавки, фіточаї, аромамасла та інші фітопродукти.
Парафармацевтичний ринок ще називають ринком біологічно активних
добавок, або БАД. Хоча біологічно активні добавки і не є ліками, а відносяться до
продуктів харчування, на українському ринку вони присутні в основному в
лікарській формі - капсули, гранули, таблетки, екстракти, порошки тощо. Розвиток
ринку обумовлено тим, що з початком пандемії коронавірусу лікарі активно стали
виписувати вітаміни та біологічно активні добавки в цілях профілактики та для
зміцнення імунітету, що значно підвищило обсяги споживання на ринку. Отже,
підприємство зацікавлено в маркетинговому дослідженні та розробці нової
асортиментної лінії вітамінів для власного бренду «Golden Pharm».
Методи дослідження, що використовуються в роботі: глибинне інтерв’ю з
експертами галузі біологічно активних добавок, опитування респондентів, а також
кабінетні дослідження. Результати: розробка власної методології удосконалення
(оптимізації) асортименту. Було проаналізовані споживчі вподобання, розроблено
рекомендації щодо розширення асортименту та сформовані висновки дипломної
роботи.
Опис
Ключові слова
біологічно активна добавка, дієтично добавка, асортиментна політика, асортимент, маркетингове дослідження, парафармацевтичний ринок, biologically active supplement, dietary supplement, assortment policy, assortment, marketing research, parapharmaceutical market
Бібліографічний опис
Шиман, К. І. Удосконалення асортименту бренду «Golden Pharm» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Шиман Катерина Ігорівна. – Київ, 2021. – 140 с.