Сегментування ринку пасажирських авіаперевезень на основі прогнозування відкладеного попиту
Вантажиться...
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота на тему: «Сегментування ринку пасажирських
авіаперевезень на основі прогнозування відкладеного попиту» містить 147 сторінок
основної роботи, 33 таблиці та 29 рисунків.
Метою даної роботи є проведення маркетингового дослідження для
корегування поведінкових характеристик і процесу прийняття рішень основних
сегментів ринку пасажирських авіаперевезень у зв’язку з пандемією COVID-19, на
основі цього спрогнозувати відкладений попит для SkyUp Airlines та надати
рекомендації для забезпечення охоплення повною мірою даного попиту. На основі
аналізу внутрішнього та маркетингового середовища були виділені сильні та слабкі
сторони, загрози та можливості. На основі SWOT-аналізу було визначено
маркетингову управлінську проблему: прогнозування відкладеного попиту на
ринку пасажирських авіаперевезень України під час пандемії COVID-19 на основі
чого уточнення сегментування ринку.
Методами дослідження в роботі були глибинні інтерв’ю з експертами на
ринку пасажирських авіаперевезень, опитування споживачів та кабінетні
дослідження.
Новизна результату полягає у відсутності подібних досліджень поведінкових
характеристик та процесу прийняття рішень сегментами на ринку пасажирських
авіаперевезень України під час пандемії COVID-19, на відміну від досліджень
західних дослідників. Відповідно відсутнє скориговане сегментування на ринку під
час пандемії, що буде здійснено в даній роботі.
Основні результати: скореговане сегментування на ринку пасажирських
авіаперевезень, результати поведінки сегментів під час пандемії COVID-19,
рекомендаційні заходи для нівелювання або зменшення впливу ризиків COVID-19
та причин відмови від планування подорожей, спрогнозований відкладений попит
на ринку в цілому та для авіакомпанії.
Опис
Ключові слова
ринок пасажирських авіаперевезень, відкладений попит, сегментація, COVID-19, регулярні рейси, авіакомпанії, SkyUp Airlines, passenger air transport market, deferred demand, segmentation, COVID-19, scheduled flights, airlines, SkyUp Airlines
Бібліографічний опис
Подолян, О. О. Сегментування ринку пасажирських авіаперевезень на основі прогнозування відкладеного попиту : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Подолян Олександр Олегович. – Київ, 2021. – 198 с.