Удосконалення програми лояльності ТМ «Молокія»
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Бакалаврська робота виконана на 104 сторінки, при цьому містить 18 таблиць
та 35 рисунків.
В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни:
запропоновано шляхи підвищення рівня лояльності до ТМ «Молокія».
У дипломній роботі детально проаналізовано підходи до визначення поняття
лояльність та формування програми лояльності. Це лягло в основу теоретичної
частини роботи. Якщо ж розглядати аналітичну частину, то слід зауважити, що
базується на проведенні маркетингового дослідження, застосовуючи методі
кабінетних досліджень, фокус-групову та опитування кінцевих споживачів.
В результаті аналізу первинних джерел інформації було визначено
особливості поняття лояльності. Побудовано модель для визначення шляхів
підвищення лояльності. На останньому етапі проведення дослідження було
запропоновано перелік рекомендацій для вирішення МУП підприємства. На основі
всіх отриманих результатів ми розрахували економічну доцільність наведених
нами рекомендацій та зроблено висновок про перспективність запропонованого
проекту.
Опис
Ключові слова
ринок молочної галузі, лояльність, впізнаваність ТМ, прихильність до бренду, емоціональні мотиватори, програма лояльності, dairy market, loyalty, brand recognition, brand commitment, emotional motivators, loyalty program
Бібліографічний опис
Мельник, Н. О. Удосконалення програми лояльності ТМ «Молокія» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Мельник Надія Олександрівна. – Київ, 2020. – 136 с.