Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак»
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота на тему: «Удосконалення асортиментної політики ТОВ
«Асканія-Пак» » 132 сторінки, 17 таблиць, 32 рисунки, 1 додаток та 1 презентацію.
Актуальність теми обумовлена тим, що ринок крем-меду в Україні є новим
та на даний момент стрімко розвивається. Споживчі вподобання щодо продукції
швидко змінюються та досі не є дослідженими, кількість конкурентів швидко
росте, асортиментний ряд конкурентів постійно поповнюється новими позиціями.
Метою дослідження є визначення можливих варіантів для розширення
асортименту ТОВ «Асканія-Пак» на основі виявлених уподобань споживачів.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії ТОВ «Асканія-
Пак» на ринку меду України.
Суб’єкти дослідження - власне компанія «Асканія-Пак», конкуренти
компанії, що працюють у галузі крем-меду, споживачі – наявні та потенційні
клієнти компанії «Асканія-Пак» та споживачі конкурентів.
Пердмет дослідження - споживчі вподобання аудиторії.
Дослідження проведені методом анкетування кінцевих споживачів в мережі
інтернет та проведення експерименту для визначення думки споживачів щодо
готового продукту. Основними результатами є визначення споживчих вподобань
аудиторії, аналіз діяльності конкурентів та визначення пропозицій для розширення
асортименту компанії – переліку товарних позицій, які варто включити до
товарного портфелю компанії. Новизна роботи полягає у тому, що ринок є новим
та дослідження поведінки споживачів на ринку ще не проводились на території
України.
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок, конкуренція, маркетингове дослідження, асортиментна політика, мед, крем-мед, ринок меду, споживчі вподобання, marketing, competition, marketing research, assortment policy, honey, cream honey, honey market, consumer preferences, market
Бібліографічний опис
Муходінова, К. М. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Муходінова Катерина Миколаївна. – Київ, 2020. – 132 с.