Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему: «Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак» » 132 сторінки, 17 таблиць, 32 рисунки, 1 додаток та 1 презентацію. Актуальність теми обумовлена тим, що ринок крем-меду в Україні є новим та на даний момент стрімко розвивається. Споживчі вподобання щодо продукції швидко змінюються та досі не є дослідженими, кількість конкурентів швидко росте, асортиментний ряд конкурентів постійно поповнюється новими позиціями. Метою дослідження є визначення можливих варіантів для розширення асортименту ТОВ «Асканія-Пак» на основі виявлених уподобань споживачів. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії ТОВ «Асканія- Пак» на ринку меду України. Суб’єкти дослідження - власне компанія «Асканія-Пак», конкуренти компанії, що працюють у галузі крем-меду, споживачі – наявні та потенційні клієнти компанії «Асканія-Пак» та споживачі конкурентів. Пердмет дослідження - споживчі вподобання аудиторії. Дослідження проведені методом анкетування кінцевих споживачів в мережі інтернет та проведення експерименту для визначення думки споживачів щодо готового продукту. Основними результатами є визначення споживчих вподобань аудиторії, аналіз діяльності конкурентів та визначення пропозицій для розширення асортименту компанії – переліку товарних позицій, які варто включити до товарного портфелю компанії. Новизна роботи полягає у тому, що ринок є новим та дослідження поведінки споживачів на ринку ще не проводились на території України.

Опис

Ключові слова

маркетинг, ринок, конкуренція, маркетингове дослідження, асортиментна політика, мед, крем-мед, ринок меду, споживчі вподобання, marketing, competition, marketing research, assortment policy, honey, cream honey, honey market, consumer preferences, market

Бібліографічний опис

Муходінова, К. М. Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Асканія-Пак» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Муходінова Катерина Миколаївна. – Київ, 2020. – 132 с.

DOI