Використання теорії графів у відеоіграх

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У роботі розглянуті теоретичні та практичні аспекти розробки програмного продукту використання теорії графів у відеоіграх. Метою роботи є створення програмного продукту у вигляді відеогри для використання теорії графів. Для досягнення мети розроблено діаграму прецедентів, реалізовано алгоритм пошуку найкоротшого шляху А, створено програмне середовище у вигляді гри та застосовано реалізовано логіку.

Опис

Ключові слова

діграма прецедентів, алгоритм пошуку найкоротшого шляху, відеогра, алгоритм А, мова програмування Lua, діграма прецедентів, video game, shortest path search algorithm, algorithm A , Lua programming language, precedent diagram

Бібліографічний опис

Захаркін, М. С. Використання теорії графів у відеоіграх : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп’ютерні науки / Захаркін Михайло Сергійович. – Київ, 2021. – 93 с.

ORCID

DOI