Використання теорії графів у відеоіграх
Вантажиться...
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У роботі розглянуті теоретичні та практичні аспекти розробки програмного продукту використання теорії графів у відеоіграх.
Метою роботи є створення програмного продукту у вигляді відеогри для використання теорії графів.
Для досягнення мети розроблено діаграму прецедентів, реалізовано алгоритм пошуку найкоротшого шляху А, створено програмне середовище у вигляді гри та застосовано реалізовано логіку.
Опис
Ключові слова
діграма прецедентів, алгоритм пошуку найкоротшого шляху, відеогра, алгоритм А, мова програмування Lua, діграма прецедентів, video game, shortest path search algorithm, algorithm A , Lua programming language, precedent diagram
Бібліографічний опис
Захаркін, М. С. Використання теорії графів у відеоіграх : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп’ютерні науки / Захаркін Михайло Сергійович. – Київ, 2021. – 93 с.