Методи оцінки впливу рекламних кампаній на попит
Ескіз недоступний
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
прогнозування продажів, вплив реклами на попит, сезонність, машине навчання, нейронні мережі, регресія, дерева рішень, випадкові дерева, градієнтний бустинг, lstm, sales forecasting, the influence of advertising on demand, seasonality, machine learning, neural networks, regression, tree of decisions, random
Бібліографічний опис
Фалілеєва, Д. М. Методи оцінки впливу рекламних кампаній на попит : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Фалілеєва Дар'я Миколаївна. - Киів, 2021. - 112 с.