Методи оцінки впливу рекламних кампаній на попит

Ескіз недоступний

Дата

2021-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

прогнозування продажів, вплив реклами на попит, сезонність, машине навчання, нейронні мережі, регресія, дерева рішень, випадкові дерева, градієнтний бустинг, lstm, sales forecasting, the influence of advertising on demand, seasonality, machine learning, neural networks, regression, tree of decisions, random

Бібліографічний опис

Фалілеєва, Д. М. Методи оцінки впливу рекламних кампаній на попит : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Фалілеєва Дар'я Миколаївна. - Киів, 2021. - 112 с.

DOI