Марківські ланцюги для визначення маркетингового впливу на різні групи людей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація: 94 с., 9 рис., 25 табл., 1 додаток, 23 джерела. Дана робота присвячена дослідженню методів моделювання маркетингового впливу на цільові аудиторії споживачів та побудові нової моделі для вирішення подібних задач. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації. Предметом дослідження є моделювання маркетингового впливу на клієнтів компаній з певними характеристиками, методи навчання з підкріпленням, марківські ланцюги, метрики для оцінки реакції на взаємодію. Метою дослідження є побудова системи для аналізу та моделювання реакції споживачів на маркетингові дії, що дають змогу визначати необхідність цільового впливу маркетингової кампанії на певну групу людей. Актуальність роботи полягає в моделюванні реакції на маркетингову взаємодію, яка потрібна компаніям, що розвиваються або ставлять собі за мету розширення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажу. Методи uplift моделювання дають змогу оцінити чистий ефект від взаємодії і не витрачати кошти на клієнтів, яким реклама не потрібна. Результатом роботи є побудована система для моделювання маркетингово впливу на споживачів на основі їх характеристик. Новизною роботи є введення моделі Марківських ланцюгів для задач даного виду.

Опис

Ключові слова

маркетинговий вплив, uplift моделювання, марківські ланцюги, марківський процес прийняття рішень, marketing influence, uplift modeling, mark's chains, mark's decision process

Бібліографічний опис

Тумасова, О. С. Марківські ланцюги для визначення маркетингового впливу на різні групи людей : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Тумасова Олександра Сергіївна. – Київ, 2021. – 94 с.

ORCID

DOI