Науково-методичні положення розробки та впровадження на засадах маркетингу ігрового продукту
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
ринок мобільних ігор, кросплатформенні магазини, алгоритм рекомендацій, розробка мобільних додатків, вбудовані покупки, рекламні інтеграції, модель free-to-play, метрики, механіки, mobile games market, cross-platform stores, recommendation algorithm, mobile app development, embedded shopping, advertising integration, free-to-play model, metrics, mechanics
Бібліографічний опис
Шевлюга, А. Г. Науково-методичні положення розробки та впровадження на засадах маркетингу ігрового продукту / А. Г. Шевлюга, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2021. – № 18. – С. 119-128. – Бібліогр.: 7 назв.