Концепція комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso

Ескіз недоступний

Дата

2021-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Об'єктом дослідження є комунікаційна стратегія. Метою дослідження є створення комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso у соціальних мережах та її реалізація в тестовому режимі. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було висвітлено суть поняття комунікаційної стратегії, зазначені етапи її проведення та визначено роль брендингу. У другому розділі було проаналізовано діяльність кондитерської Dolce Paradiso, досліджено фактори зовнішнього середовища, визначено конкурентні переваги та складено портрет цільової аудиторії. У третьому відбувся етап підготовки та впровадження комунікаційної стратегії. У ході реалізації комунікаційної стратегії було збільшено відсоток взаємодії користувачів і охоплення сторінки. На основі цих даних зроблено висновок, що результати практичного втілення комунікаційної стратегії є позитивними.

Опис

Ключові слова

брендинг, комунікаційна стратегія, контент-план, соціальні мережі, позиціювання бренда, branding, communication strategy, content plan, social networks, brand positioning

Бібліографічний опис

Радзівілюк, К. І. Концепція комунікаційної стратегії для кондитерської Dolce Paradiso : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Радзівілюк Катерина Ігорівна. – Київ, 2021. – 81 с.

ORCID

DOI