Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorФіялка, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorШтефан, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-29T12:44:28Z-
dc.date.available2022-06-29T12:44:28Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationШтефан, А. В. Концепція дитячого пізнавального видання лінгвістичної тематики : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Штефан Анна Володимирівна. – Київ, 2021. – 76 с.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/48276-
dc.language.isoukuk
dc.subjectдитяча літератураuk
dc.subjectдитяча пізнавальна книгаuk
dc.subjectлінгвістичне спрямуванняuk
dc.subjectпізнавальне виданняuk
dc.subjectпопуляризаціяuk
dc.subjectпринцип популяризаціїuk
dc.subjectредагуванняuk
dc.subjectредакторuk
dc.subjectchildren’s literatureuk
dc.subjectchildren’s non-fiction bookuk
dc.subjectlinguistic orientationuk
dc.subjectnon-fiction editionuk
dc.subjectpopularizationuk
dc.subjectthe principle of popularizationuk
dc.subjecteditinguk
dc.subjecteditoruk
dc.titleКонцепція дитячого пізнавального видання лінгвістичної тематикиuk
dc.typeBachelor Thesisuk
dc.format.page76 с.uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.description.abstractukМета дипломного проєкту — створити пізнавальну книгу лінгвістичної тематики для дітей молодшого шкільного віку з урахуванням психологічних особливостей читацької авдиторії. Уперше на основі дослідження пізнавальної книги та словників запропоновано термін «пізнавальний словник» і подано його дефініцію; теоретично обґрунтовано модель формування професійної культури редактора пізнавальної книги для дітей молодшого шкільного віку; удосконалено визначення поняття «пізнавальна книга», а також дефініцію популяризації; подальшого розвитку набули положення щодо формування та поліпшення професійної культури редактора дитячої пізнавальної книги. Описано принципи роботи редактора з пізнавальними книгами для дітей з урахуванням психологічних особливостей читацької авдиторії. Викладено засади створення пізнавальної книги лінгвістичної тематики. За допомогою SWOT-аналізу окреслено переваги та недоліки видання, зазначено найефективніші способи його просування. Створено пізнавальну книгу лінгвістичного спрямування для авдиторії віком 6–11 років.uk
dc.description.abstractenThe project’s aim is to create the linguistic non-fiction book for children of primary school age taking into account the psychological characteristics of the readership. The term “non-fiction dictionary” is offered and its definition is given for the first time based on the research of the non-fiction book and dictionaries; the model of formation of non-fiction book for children of primary school age editor’s professional culture is theoretically substantiated; the definition of “non-fiction book” is improved, and the definition of promotion; provisions for the formation and improvement of the children’s non-fiction book editor’s professional culture were further developed. The principles of the editor’s work with non-fiction books for children are described, considering the psychological features of the readership. The principles of creating a linguistic non-fiction book are presented. With the SWOT-analysis the edition’s advantages and disadvantages publication are outlined and the most effective way for promoting is indicated. A linguistic non-fiction book for 6 to 11-year-old children is created.uk
dc.publisherКПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk
Appears in Collections:Бакалаврські роботи
Бакалаврські роботи (ВСР)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shtefan_bakalavr.docx4.31 MBMicrosoft Word XMLView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.