Виховний складник дитячої художньої літератури: напрями роботи редактора

Ескіз недоступний

Дата

2021-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Актуальність дослідження полягає в обґрунтуванні важливості упровадження виховного складника до дитячої літератури з урахуванням новітніх тенденцій книговидавничого ринку та визначенні ролі редактора під час опрацювання сучасних дитячих видань. Метою магістерської дисертації є виокремити прийоми впровадження виховного складника в художню літературу для дітей на основі українського і зарубіжного досвіду редакційно-видавничої підготовки книг для юних читачів. Об’єктом дослідження обрано український та зарубіжний видавничий ринок дитячої літератури з виховним потенціалом. Наукова новизна одержаних результатів полягає в модернізації поняття виховного складника дитячої літератури, виокремленні власної класифікації різновидів виховних складників на підґрунті дослідження сучасного українського та зарубіжного видавничих ринків. На основі дослідження сформовано перелік рекомендацій для письменників і редакторів.

Опис

Ключові слова

дитяча література, виховний складник, редагування дитячих видань, children's literature, educational component, editing of children's publications

Бібліографічний опис

Москаленко, О. О. Виховний складник дитячої художньої літератури: напрями роботи редактора : магістерська дис. : 061 Журналістика / Москаленко Ольга Олегівна. – Київ, 2021. – 103 с.

DOI