Пропаганда вегетаріанства: комунікатори, інструменти та результати

Ескіз недоступний

Дата

2021-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація присвячена дослідженню пропаганди вегетаріанства, її комунікаторам, інструментам та результатам. У теоретичній частині розглянуто поняттєвий апарат дослідження, особлива увага приділена визначенню пропаганди, її механізмів та інструментів впливу. В аналітико-дослідницькій частині розібрано приклади вегетаріанської реклами та інструменти впливу, які в ній використовуються. Проаналізовано позитивні та негативні наслідки пропаганди вегетаріанства. Виявлено лобістів вегетаріанства у світі та Україні. Розглянуто діяльність вегетаріанських організацій та їх роль у пропаганді вегетаріанства. Виявлено секти як побічне явище пропаганди вегетаріанства. З’ясовано за яких умов та яким чином вегетаріанство може сприяти потраплянню у секту. Визначено комунікаторів пропаганди вегетаріанства. За результатами роботи сформовано гіпотезу щодо подальшого розвитку вегетаріанського руху у світі та Україні.

Опис

Ключові слова

вегетаріанство, пропаганда, піар, реклама, маніпуляція, комунікація, лобізм, громадська організація, секта, vegetarianism, propaganda, media stunts, advertising, manipulation, communication, lobbyism, voluntary organization, religious group

Бібліографічний опис

Боровльова, І. Р. Пропаганда вегетаріанства: комунікатори, інструменти та результати : магістерська дис. : 061 Журналістика / Боровльова Ілона Романівна. – Київ, 2021. – 107 с.

DOI