Вплив територіального брендингу на розвиток туризму
Вантажиться...
Дата
2021-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Брендинг територій почали активно застосовувати як українські, так і закордонні територіальні бренди (міста, регіони, країни), оскільки саме ці технології допомагають підвищити конкурентоспроможність території на ринку як туристичної одиниці, а внаслідок цього привабити більшу кількість туристів, інвесторів та інвестицій. У свою чергу такі надходження сприяють багатопрофільному розвитку території. Це робить бренд території необіхдним фактором її успішного просування на ринку туризму.
Метою магістерської дисертації є визначити ефективність використання відеореклами як інструмента просування туристичного складника бренду територій.
Об’єкт – туристичний складник бренду території.
Предмет – відеореклама як засіб просування вітчизняного територіального бренду на прикладі регіону Вінниччини.
Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення понять «брендинг територій», «бренд території» та їх складників, сформовано авторське трактування визначення «бренду території»; досліджені та узагальнені загальні тенденції розвитку ринку туристичних брендів України, визначені ефективність та успішність використання туристичними брендами промо-роликів з метою просування власного бренду, сформовані рекомендації до їх створення та просування.
Опис
Ключові слова
бренд, територіальний бренд, туристичний бренд, брендинг територій, вінниччина, бренд вінницької області, промо-ролик, brand, territory brand, travel brand, territory branding, vinnychchina, vinnytsia region brand, promotional video
Бібліографічний опис
Вітюк, Л. С. Вплив територіального брендингу на розвиток туризму : магістерська дис. : 061 Журналістика / Вітюк Лілія Сергіївна. – Київ, 2021. – 172 с.