Стратегія просування закладу вищої освіти в Iнстаграм на прикладі «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського»
Ескіз недоступний
Дата
2019
Автори
Шулім, Анна Дмитрівна
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Мета дослідження – створити стратегію для сторінки Інстаграм «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського» з урахуванням особливостей етапів візуального оформлення та методів просування для залучення вступників та створення майданчика освітнього і розважального характеру для комунікації зі студентами та викладачами.
Об’єктом дослідження є сторінка Інстаграм як необхідний інформаційний ресурс для відображення діяльності вищого навчального закладу та залучення нових абітурієнтів.
Результатом роботи є проведення аналізу офіційної сторінки «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського» та визначення основних помилок ведення профілю, розробка стратегії візуального, текстового наповнення профілю відповідно до сучасних тенденцій та потреб цільової аудиторії та визначення основних методів просування.
Опис
Ключові слова
стратегія просування, інстаграм, реклама та пр, контент-план, фірмовий стиль, візуальне оформлення, таргетована реклама, promotion strategy, instagram, advertising and pr, content plan, corporate identity, visual design, targeting
Бібліографічний опис
Шулім, А. Д. Стратегія просування закладу вищої освіти в Iнстаграм на прикладі «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського» : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Шулім Анна Дмитрівна. – Київ, 2019. – 63 с.