Розробка брендбуку для Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Ескіз недоступний
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Метою проекту є розробка брендбуку для ВПІ, що включатиме в свій арсенал новостворені елементи фірмового стилю інституту для забезпечення його постійного просування. Під час дослідження використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи опрацювання інформації. У роботі було розглянуто діяльність різних медійних закладів освіти закордоном та в Україні у контексті наявності брендбуків або фірмової продукції. Також проведено дослідження наявного фірмового стилю ВПІ «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського», що показало його недосконалість та потребу в створенні цілісного єдиного образу інституту. За допомогою SWOT-аналізу ми побудували концепцію брендбуку, яка допомогла розкрити філософію бренду та визначити його ідеологічні початки. Завдяки методу опитування студентів ВПІ вдалося розробити фірмові елементи, які відповідають бажанням та потребам цільових груп. Також сформовані методи та способи просування ВПІ за допомогою розробленої продукції, що забезпечить інституту побудову позитивного іміджу в очах потенційної та цільової аудиторії.
Результатом роботи є спроектований матеріал у вигляді брендбуку Видавничо-поліграфічного інституту з урахуванням потреб і вподобань його основної цільової аудиторії – студентів.
Розроблений брендбук ВПІ, що міститься в роботі, може бути використаний на практиці закладом освіти з метою підвищення рівня поінформованості та пізнаваності бренду інституту. Це допоможе привернути увагу нових абітурієнтів та зацікавить нові професійні спільноти, що в подальшому буде впливати на імідж та репутацію ВПІ.
Опис
Ключові слова
брендбук, фірмовий стиль, бренд, логотип, фірмова ідентифікація, інститут, факультет, університет, впі, медіаосвіта, brandbook, corporate identity, brand, logotype, brand identity, institution, major, university, ppi, media education
Бібліографічний опис
Соломка, П. І. Розробка брендбуку для Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Соломка Поліна Ігорівна. – Київ, 2019. – 87 с.