Індустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльність
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, система економічних відносин, маркетингова діяльність, індустрія 4.0, четверта промислова революція, New Normality, економічна сингулярність, marketing, marketing activities, system the economic relations, industry 4.0, the fourth industrial revolution, New Normality, economic singularity
Бібліографічний опис
Костянчук, К. В. Індустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльність / Костянчук К. В., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2021. – № 19. – C. 115-120. – Бібліогр.: 12 назв.