Індустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльність

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, система економічних відносин, маркетингова діяльність, індустрія 4.0, четверта промислова революція, New Normality, економічна сингулярність, marketing, marketing activities, system the economic relations, industry 4.0, the fourth industrial revolution, New Normality, economic singularity

Бібліографічний опис

Костянчук, К. В. Індустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльність / Костянчук К. В., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2021. – № 19. – C. 115-120. – Бібліогр.: 12 назв.