Просування спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» в соціальній мережі Facebook

Ескіз недоступний

Дата

2019

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою вказаного проекту було визначити ефективну стратегію просування закладу освіти в соціальних мережах та втілити рекомендації щодо покращення функціонування сторінки у Facebook. У проекті виявлено головні тенденції розвитку соціальних мереж. Були визначені та проаналізовані основні методи просування сторінок підприємств у соціальних мережах, а також досліджено позитивні та негативні особливості діяльності закладів освіти у Facebook. Проведено оцінку рівня ефективності просування п’яти зарубіжних та п’яти українських конкурентів, що здійснюють підготовку фахівців за напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю». Методом статистичного аналізу та визначення показника залучення аудиторії досліджено конкурентне середовище, а також стан сторінки спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» у Facebook. Розроблено та втілено практичні рекомендації щодо покращення діяльності сторінки, які сформульовані у стратегію просування спеціалізації. Шляхом порівняльного аналізу доведено ефективність обраної стратегії та доцільність подальшої роботи з соціальними мережами.

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, SMM, маркетинг у соціальних мережах, Facebook, просування, SMM-стратегія, контент-план, social networks, marketing in social networks, promotion, SMM-strategy, content-plan

Бібліографічний опис

Мельник, Д. М. Просування спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» в соціальній мережі Facebook : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Мельник Дарина Михайлівна. – Київ, 2019. – 103 с.

DOI