Розроблення бренду Державного політехнічного музею при Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою проекту є розробка та реалізація брендингу Державного політехнічного музею КПІ ім. Ігоря Сікорського. Під час дослідження використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи опрацювання матеріалів. У роботі було розглянуто закордонний та вітчизняний досвід брендування музеїв. Було проведено дослідження цільової аудиторі та рівень їх обізнаності, щодо діяльності музею. У дипломному проекті було проаналізовано та виявлено проблемні зони в діяльності Державного політехнічного музею. Враховуючи думку опитаних респондентів, сильні сторони і можливості було розроблено план брендування музею, який включає в себе створення сучасного логотипу музею, слогану, сайту, сторінки у соціальній мережі, розробка макету та реалізація фірмової брендованої продукції, фірмової уніформи для працівників закладу та створення плану підтримки проекту з соціальної допомоги людям з інвалідністю. Проект брендування музею, що міститься в роботі, може бути використаний на практиці або модифікований для будь-якого іншого актуального маркетингового приводу та термінів проведення з метою підвищення рівня поінформованості потенційних відвідувачів про про Державний політехнічний музей, підвищення його популярності серед цільової аудиторії та збільшення кількості відвідувачів.

Опис

Ключові слова

музей, брендування, відвідувачі, комунікація, розробка плану, опитування, стратегія брендингу, реалізація, museum, branding, visitors, communication, plan development, survey, realization, branding strategy

Бібліографічний опис

Губенко, І. О. Розроблення бренду Державного політехнічного музею при Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Губенко Ірина Олегівна. – Київ, 2019. – 85 с.

ORCID

DOI