Маркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в україні
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження споживчої цінності форм навчання, переваги та недоліки аудиторної форми навчання, переваги та недоліки дистанційної форми навчання, порівняльний аналіз аудиторної та дистанційної форм навчання, marketing research of consumer value of forms of education, advantages and disadvantages of classroom form of education, advantages and disadvantages of distance form of education, comparative analysis of actual classroom and distance forms of education
Бібліографічний опис
Язвінська, Н. В. Маркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в україні / Язвінська Н. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць. - № 19. - 2021. - C. 136-145.