Формування антикрихкої конкурентоздатності підприємства – маркетинговий підхід

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

антикрихка конкурентоздатність підприємства, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, управління конкурентоздатністю підприємства, управління конкурентоспроможністю підприємства, антикрихкий бізнес, антикрихке підприємство, anti-fragility competitiveness of the enterprise, competitiveness of the enterprise, competitive advantages, management of competitiveness of the enterprise, anti-fragile business, anti-fragile enterprise

Бібліографічний опис

Язвінська, Н. В. Формування антикрихкої конкурентоздатності підприємства – маркетинговий підхід / Язвінська Н. В., Вишницька С. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 22. – С. 107-113. – Бібліогр.: 10 назв.