User-generated content. structural model of trust formation
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
user-generated content, UGC, e-commerce, consumer behaviour, consumer behaviour in digital space, consumer behaviour regarding the perception of user-generated content, social media marketing, SMM, influence marketing, контент створений користувачами, користувацький контент, електронна комерція, поведінка споживачів, поведінка споживачів у цифровому середовищі, поведінка споживачів щодо сприйняття користувацького контенту, маркетинг у соціальних мережах, маркетинг впливу
Бібліографічний опис
Lebedenko, S. User-generated content. structural model of trust formation / Lebedenko Serhii, Gnitetskyi Yevhen // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 154-159. – Бібліогр.: 31 назв.