User-generated content. structural model of trust formation

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

user-generated content, UGC, e-commerce, consumer behaviour, consumer behaviour in digital space, consumer behaviour regarding the perception of user-generated content, social media marketing, SMM, influence marketing, контент створений користувачами, користувацький контент, електронна комерція, поведінка споживачів, поведінка споживачів у цифровому середовищі, поведінка споживачів щодо сприйняття користувацького контенту, маркетинг у соціальних мережах, маркетинг впливу

Бібліографічний опис

Lebedenko, S. User-generated content. structural model of trust formation / Lebedenko Serhii, Gnitetskyi Yevhen // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 154-159. – Бібліогр.: 31 назв.