Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг розподілу, роздрібна торгівля, інфраструктура товарного ринку, збут, омніканальний розподіл, marketing of distribution, retail, commodity market infrastructure, sales, omnichannel distribution
Бібліографічний опис
Сібрук, В. Л. Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку / Сібрук В. Л., Ороховська Л. А., Сібрук А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 171-175. – Бібліогр.: 9 назв.