Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку
Loading...
Date
2022
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Abstract
Description
Keywords
маркетинг розподілу, роздрібна торгівля, інфраструктура товарного ринку, збут, омніканальний розподіл, marketing of distribution, retail, commodity market infrastructure, sales, omnichannel distribution
Citation
Сібрук, В. Л. Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку / Сібрук В. Л., Ороховська Л. А., Сібрук А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 171-175. – Бібліогр.: 9 назв.