Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг розподілу, роздрібна торгівля, інфраструктура товарного ринку, збут, омніканальний розподіл, marketing of distribution, retail, commodity market infrastructure, sales, omnichannel distribution

Бібліографічний опис

Сібрук, В. Л. Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку / Сібрук В. Л., Ороховська Л. А., Сібрук А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 171-175. – Бібліогр.: 9 назв.