Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Abstract

Description

Keywords

маркетинг розподілу, роздрібна торгівля, інфраструктура товарного ринку, збут, омніканальний розподіл, marketing of distribution, retail, commodity market infrastructure, sales, omnichannel distribution

Citation

Сібрук, В. Л. Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку / Сібрук В. Л., Ороховська Л. А., Сібрук А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 171-175. – Бібліогр.: 9 назв.