Ребрендинг інжинірингової компанії на ринку Балтії
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, літератури та додатків. Робота виконана на 129 сторінках, без врахування додатків, містить 21 рисунок та 31 таблицю.
Метою даної магістерської роботи є ребрендинг інжинірингової компанії на ринку Балтії, на прикладі підприємства ТОВ «Віравікс Україна», яке здійсює діяльність стосовно надання інжинірингових послуг для підприємств харчової промисловості.
Об’єктом дослідження є ребрендинг інжинірингової компанії. Предметом дослідження є теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації щодо ребрендингу інжинірингової компанії на ринку інжинірингових послуг.
Теоретико–методологічною основою дослідження є аналіз та синтез (вивчення наукових напрацювань вчених у галузі маркетингу з метою систематизації визначень та підходів, а також вдосконалення визначень), кабінетні дослідження (аналіз факторів маркетингового середовища компанії, аналіз особливостей інжинірингових послуг для харчових підприємств та особливостей формування оновленого бренду промислового підприємства для нового регіону) та інформаційно–логічний аналіз, системний підхід до вивчення процесу формування бренду, метод аналізу та синтезу, карта стратегічних груп конкурентів, статистично-економічний та графічний методи, метод експертних оцінок.
Новизна отриманих результатів. Набуло подальшого розвитку уточнення поняття «ребрендинг», з точки зору заходів зі зміни бренду з ціллю відповідності характеристикам промисловим партнерам-виробникам обладнання для подальшого зростання бренду на ринку інжинірингових послуг. Удосконалено підхід до визначення етапів проведення ребрендингу інжинірингової компанії; сформовано поетапний план запису вебінарів для промислових клієнтів; розроблена схема формування місії компанії.
Опис
Ключові слова
бренд., концепція ребрендингу, ринок інжинірингових послуг, конкуренція, етапи ребрендингу, brand, concept of rebranding, market of engineering services, competition, Baltic region, stages of rebranding
Бібліографічний опис
Лепеха, Д. Ю. Ребрендинг інжинірингової компанії на ринку Балтії : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Лепеха Дарія Юріївна. – Київ, 2022. – 126 с.