Агрегатор чат-ботів для оптимізації комунікації з клієнтами з платформи CRM
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 19 таблиць, 22 рисунків та 6 джерел – загалом 50 сторінок.
Дипломний проєкт присвячений використанню чат-ботів для комерційних цілей та їхній інтеграції у функціонал платформи CRM.
Метою є створити агрегатор чат-ботів різних месенджерів для оптимізації комунікації з клієнтами з платформи CRM.
Об'єкт дослідження: програмне забезпечення для роботи з чат-ботами.
Предмет дослідження: програмне забезпечення для комунікації через чат-боти та обробка засобами платформи CRM результатів комунікації.
У першому розділі виконано аналіз предметної області, відомих технічних рішень, сформульовано функціональні та нефункціональні вимоги до розроблюваного програмного забезпечення.
Другий розділ присвячений моделюванню та проектуванню структури програмного продукту.
У третьому розділі описано планування та виконання тестування розробленого програмного забезпечення.
У четвертому розділі описано керівництво користувача.
Опис
Ключові слова
чат-бот, customer relationship management, enterprise resource planning, лід, угода, база даних, chatbot, customer relationship management, enterprise resource planning, lead, sale, database
Бібліографічний опис
Зозуля, І. В. Агрегатор чат-ботів для оптимізації комунікації з клієнтами з платформи CRM : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Зозуля Ірина Вячеславівна. - Київ, 2022. - 108 с.